ტურიზმის მენეჯმენტი

NB აკადემია გიწვევთ ტურიზმის მენეჯმენტის შემსწავლელ კურსებზე ტურისტულ კომპანია Discover Georgia-ში სტაჟირებით.

კურსის გავლა შეუძლიათ ნებისმიერი პროფესიის ადამიანებს, რომლებიც დაინტერესებული არიან ტურისტული მენეჯმენტით, სტუდენტებსა და საკუთარი ტურისტული ბიზნესის განვითარებით დაინტერესებულ პირებს.

ტრენინგის გავლის შემდეგ მსმენელებს ეცოდინებათ, ტურიზმი, როგორც ერთიანი ინდუსტრია, ტურისტული ფირმის ფუნქციონირება, ტურისტული სერვისის, ტურპროდუქტების: (ექსკურსიების, ტურების, ლაშქრობების) სახეები მათი რეკლამირება და გაყიდვა, სასტუმრო და განთავსების ინდუსტრიის სახეები და მათი ფუნქციონირება, მომხმარებელი და კონკურენტული დონე საერთაშორისო და ქართულ ტურისტულ ბაზარზე, იურიდიული და ფინანსური საკითხები ტურისტულ ბიზნესში.

კურსის თემატიკა:

  • ტურიზმის არსი- ტურიზმის წარმოშობის მოკლე ისტორია, განმარტებები, საქართველოს კანონმდებლობა ტურიზმში.
  • ტურისტული ბიზნესი- ტურისტული ფირმის (მენეჯმენტი) ფუნქციონირება, ბიზნეს გეგმის დაწერა, სამართლებრივი ფორმები და ტურისტული ბრენდი.
  • ტურიზმი 21 საუკუნეში- მსოფლიოს თანამედროვე დაჯავშნის სისტემები. საერთაშორისო და ქართული ტურისტული ორგანიზაციები და კომპანიები, საქართველოს ტურიზმი, დღევანდელი მდგომარეობა და განვითარების პერსპექტივები.
  • ტურისტული ინდუსტრიის რესურსები და ინფრასტრუქტურა- სატრანსპორტო საშუალებები, ატრაქციონები, ანიმაციები, საქართველოს დაცული ტერიტორიები, თემატურიპარკები, კვების ობიექტები.
  • ტურისტული პროდუქტი და მომსახურება:
  • ტუროპერატინგი- ექსკურსიების და ტურების და ლაშქრობების სახეობები და მათი დაგეგმვა, მიმზიდველი და კონკურენტული ტურპროდუქტის შექმნა, საქართველოს ტურისტული პოტენციალის ზოგადი მიმოხილვა, რუკაზე მუშაობა.
  • გიდი-გიდისთვის საჭირო მასალის მოძიება, გიდის უნარჩვევები
  • ავიასერვისი- საერთაშორისო და საქართველოში მოქმედი ავიაკომპანიები
  • სავიზომხარდაჭერა- სავიზო დოკუმენტაციის მომზადება, სამოგზაურო დაზღვევა
  • სასტუმროინდუსტრია- სასტუმროს მენეჯმენტი, სასტუმროების კლასიფიკაცია, სასტუმროს სერვისი, სასტუმროს პერსონალი და მართვა.
  • ტურიზმის მარკეტინგი- ტურისტული და სასტუმრო პროდუქტის, სერვისის რეკლამა, გასაღება. ინტერნეტმარკეტინგი ტურიზმის ბიზნესში, მარკეტინგული კვლევები, სტატისტიკა.
  • ტურისტული კონკურენცია, როგორც საერთაშორისო ისე საქართველოს ტურისტულ ბაზარზე- კონკურენტული გარემო და მისი დონის შეფასება საერთაშორისო და საქართველოს ბაზარზე.
  • მომხმარებელი - ტურიზმის ბისნესში- მომხმარებლის სეგმენტაცია, ტურისტის მიზნები და მოთხოვნილობები.
  • პერსონალის მენეჯმენტი ტურისტულ ბიზნესში- პერსონალის მართვა, მოტივაცია, კვალიფიციური პერსონალის მოძიება, გუნდური მუშაობის პრინციპები.
  • ფინანსები და გადასახადები- ფინანსური დოკუმენტების შემუშავება, ტურპროდუქტის ფასწარმოქმნა, გადასახადები საქართველოს კანონმდებლობის მიხედვით.
  • ტურისტული ხელშეკრულებები და უსაფრთხოება ტურისტულ ბიზნესში- ხელშეკრულებები პარტნიორებთან, ტურაგენტებთან და ტურისტებთან.სწავლის პროცესში
მსმენელები უზრუნველყოფილი იქნებიან სასწავლო მასალით!!!


თორიული კურსის დასრულების შემდეგ მსმენელები სტაჟირებას გაივლიან ტურისტულ სააგენტო Discover-Georgia-ში, სადაც შესაძლებლობა ექნებათ პრაქტიკულად გამოიყენონ თავიანთი თეორიული ცოდნა და უშუალო მონაწილეობა მიიღონ ტურისტული სააგენტოს სამუშაო პროცესში.

სტაჟირების მოკლე აღწერა:

  • ტურისტული კომპანია DiscoverGeorgia-ს მიმართულებებისა და საქმიანობის დეტალური მიმოხილვა.
  • შიდა ტურის მომზადება.
  • დამოუკიდებლად ტურის ბიუჯეტირება - ყველა საჭირო კომპონენტის გავლით.
  • სასტუმროები, რესტორნები, გასართობი ცენტრები - დაკავშირება და კომპანიის გაცნობა, ხელშეკრულების გაფორმება (მინიმუმ 5 ორგანიზაცია)
  • ტურიზმის ინდუსტრიაში არსებული სიახლეების გაცნობა,
  • კომპანიის სახელით ერთერთი სიახლის მომზადება.
  • ლიცენზირებული და არალიცენზირებული ტურ- ოპერატორების მიმოხილვა.
  • პაკეტური ტურის ფორმირება. მომზადებული პაკეტური ტურის გაფორმება რეკლამისთვის. პრეზენტაცია ავიაბილეთების ონლაინ ვებ-გვერდების გაცნობა და შესწავლა.
  • ჯავშნის სისტემები: ავიაბილეთების ცვალებადობის და შესყიდვის გზები.
  • სავიზო აპლიკაციაზე დამოუკიდებელი მუშაობა.
  • დამოუკიდებლად 1 ევროპის ქვეყნის შერჩევა და ტურის შეკვრა: (ავიაბილეთი, ტრანსფერი, სასტუმრო, დაზღვევა)
  • გამყვანი ტურიზმის მიმოხილვა საქართველოში - სუსტი და ძლიერი მხარეები.
  • ახლო კონტაქტების დამყარება პარტნიორთან და სამომავლო თანამშრომლობის გზების განხილვა (დასაქმება, ახალიპროექტები, ინიციატივებიდაა.შ)


კურსის ხანგრძლივობა: თეორიული ნაწილი 2 თვე. 24 ლექცია. მეცადინეობა ტარდება კვირაში სამჯერ. ლექციის ხანგრძლივობაა 1 საათი.

ღირებულება: 450 ლარი ჯგუფურად-(2-5კაცი). ინდივიდუალურად 600 ლარი.

სტაჟირების ხანგრძლივობა: 14 დღე. ყოველ დღე დღეში 4 საათი.

სტაჟირების ღირებულება: 150 ლარი.

კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა ორენოვანი სერთიფიკატი.


მიღება წარმოებს წინასწარი ჩაწერით.

მისამართი: თბილისი. თავისუფლების მოედანი. სულხან საბასქ.1/5. ეროვნული ბანკის გვერდით.

ტელეფონები: 272 87 87; 214 66 43; 593 73 70 43.

ელფოსტა: info@nbacademy.ge

ვებ-გვერდი: www.nbacademy.ge

skype: nbcenter.ge


გადმოწერე სილაბუსი - ტურიზმის მენეჯმენტი
1